lauantai 15. helmikuuta 2014

Jutustelua.....

Aika menee kuin siivillä, olen plarannut vanhoja valokuvia. Niitä katsellessa sitä muistuu mieleen asioita joita ei ole muistanutkaan....Ja samalla huomannut miten paljon valokuvat tuovat niitä ihania muistoja mieleen....Ja sitten lapset.....huomaan että ne on oikeesti jo isoja....ei enään mamman mussukoita!!! <3 Aina äitin kulta nuppuja, mutta isoja sellaisia =D

Mun puutarha hommat ei suju :( 9 siemenestä vain yksi on noussut ja saanut nimen "ekana"!!!  :) =D Täytyy nyt vielä odottaa josko toiset olisivat sen verran ujoja että heillä kestää tuo alku pikkusen pitempään...mutta ei ne kyllä mitään kerkee tekemään jos nousevat kauhean myöhään!!!

Tässä "hän" on....

Laitoin Ekalle oman kasvualustan =D

Joulukuusi tuotiin sisälle joulu aaton aattona. Ja tuossa Nuutin pvänä otin koristeet pois, mutta kun kuusi niin kauniisti oli alkanut tekemään uutta versoa oksien päähän en raahinnut heittää pois....Noooh, nythän se oli sitten heitettävä pois, kun karisi ihan mahottomasti, minun kaunis kesäkuusi ;) olin nimittäin ajatellut että saa olla vaikka kesään asti jos ei karise.. Jotenkin sitten vaan alkoi karisemaan ja jouduin heittämään kuusen tuossa helmikuun alussa pois :( en siis saannut kesäkuusta!!!! =D

Mitä sitä iltaisin voisi tehdä kun katselee telkkua....no, tietysti sytykeruusuja....niitä on jälleen kerran tullut näperreltyä!



Ostin sitten ystävänpvää ajatellen kananmuna muotin...ja sitähän piti sille parhaalle ystävälleen tehdä paistettu kananmuna...eli itselleen :) =D



Kaunista tuli....


Tuossa 19.pvä täytyy taas käydä kuvaamaassa mastoa ja laittaa teille kuvaa kuinka paljon pvä on jo valjennut kuukaudessa....vai onko vielä yhtään.... =D


Kauheasti olisi kokeiltavia askarteluita, kunhan vain saisi niskalenkin itsestään ja sitä motivaatiota kokeiluihin....mutta olen vaan nyt jämähtänyt vain suunnittelu tasolle :(

Eilen olis tuo ystävänpvä, mutta muistathan että ystävänpvä on 365 pvää...ei vain yhtenä pvänä!!!!

Mietin kilpailua......ehkä jonain pvänä on näillä sivuilla pieni kilpailu, joten kurkailehan minä pvänä saan sen aikaiseksi :)

Mukavaa loppu helmikuuta sinulle lukiani!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tee minusta iloinen ja kommentoi minulle juttujani! =D

Mitä yhteistä on postcrossing:lla ja jälkiruualla

Sain kortin 22.4 Virosta. Koska olen ilmoittanut postcrossing omilla "sivullani", että pidän ruoka ja resptikorteista,  niin sitä ...