perjantai 11. heinäkuuta 2014

Huh, hei...

Siis niinkun minä päätin vuoden alussa, että yksi projekti ensin pois alta ja sitten vasta uusi....hmmmm....joopa, joo...taas on monta "rautaa tulessa" ja kaikki sitten seisoo ja odottaa että, "milloin on meidän vuoro valmistua". Nooh, tänä viikonloppuna minä sitten voitan lotossa, on meinaan minun vuoro =D ja jään "eläkkeelle", että voin harrastaa täysi painoisesti!!!! =D =D
Elämässä pitää olla haaveita ja tuo on minun suurin haave.....voittaa niin paljon rahaa että, voisin jäädä pois töistä ja ruveta täysi päiväiseksi harrastelija näpertelijäksi.

Saankohan mitään loppuun vietyä.........

1. Sain yhden puseron kaavat....leikkasin jo kaavat ja kankaasta osat........odottaa pientä "hiontaa"....

2. No, ne lusikka korut......aloittanut olen.....mutta.....mutta....kun en nyt pääse mieleiseen loppu tulokseen ekan kanssa niin ne loput nyt sitten odottavat ispistä......

3. Opas kyltit eri kaupunkeihin.......puut on ja idea....kuka tulis ja tekis loppuun!!!!

4. Betonityöt....vähän on ollut tänä kesänä nihkeää tämä osio.....betonia on.....ideoita on.....

5. Piikkilankaa on ja idea........

6. Rautalanka siivet........



Kuvan aurinko ja säteet hymeilevät minulle ja minun kesken eräisille suunnitelmille.......Kesälomakin on alkamassa, mutta hei, en kerkeä silloin tekemään mitään ;) =D kun meitsi on lähtemässä Prahaan!!! Toisaalta sitten matkalta on hyvä palata kotiin kun kaikki hienot ideat odottavat.....ups....unohdin jo että minähän voitan nyt viikonloppuna lotossa ja pääsen "eläkkeelle"!!! :) Oikein ihanaa heinäkuun jatkoa sinulle lukijani!!!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tee minusta iloinen ja kommentoi minulle juttujani! =D

Loma hommeleita

 Pari päivää lomasta mennyt ja paljon pientä puuhastelua on tullut tehty ja apuna ollut. Tulee itselle hyvä mieli kun pystyy olemaan apuna. ...