sunnuntai 28. syyskuuta 2014

Uusi kurssi...

Tänä viikonloppuna olin ahkerasti opiskelemassa, ja vielä ihan oma ehtoista opiskelua! =D

Kansalaisopiston kurssi vihkosta kun selailin, löysin kaksi kurssia jotka kiinnosti. Toinen oli tämän viikonlopun kurssi ja toisesta kuulette myöhemmin :)

Tämän viikonlopun kurssi oli kauniit lasikorut sulatustekniikalla. Hmmm, minut tuntien tuon kauniit voi unohtaa =D
Lasi on sellaista jota vähän pelkään.....mutta aina tekee mieli oppia uutta......

Sitä kun aluksi kuunteli opettajaa, mietin että olen taas väärässä paikassa...ei minun taidolla tehdä mitään!!!!!

No, mutta kaksi pvää tuli harjoteltua ja tehtyä kahdeksan korua....Eikä se sitten loppupelissä ollut niin vaikeaa kun ajattelin....mutta edelleen se kauneus voi olla kyseenalaista minun koruissa...

Meillä oli tosi mukava ja hyvin opettava opettaja! Kiitos, vaan hänelle!

En vielä laita teille kuvia koruista...sillä sen loppu tuloksen näkee sitten kun ne on sulatettu ensin...ja haluan laittaa alusta loppuun menevän sarjan niistä koruista....Opetteja vei ne sulatettavaksi ja saan koruni noin reilun viikon päästä...sitten lisää :)

Mutta toki jotain kuvaa vähän laittelen..... =D

Tässä opettajamme Eeva Vuojolaisen tekemiä koruja, näytille, mitä voimme kurssin aikana saada aikaan....... Tuo lasin pinta on niin kaunis sulatuksen jälkeen....

Suunnittelua ja hahmottamista.....tässä erään oppilaan suunnittelua....

Tässä minun leikkaamia.......heh...ei sentään koruja, mutta lasia kumminkin....lisää kuvaa sitten kun saan koruni :)








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tee minusta iloinen ja kommentoi minulle juttujani! =D

Pienelle pupu kainaloon

Tein omaan baby shower lahjaani virkaten pupun. Ihan ensimmäinen kerta, kun virkkasin tuollaisen. Se oli kyllä kiva ja helppo tehdä. Minun y...