sunnuntai 30. marraskuuta 2014

Joulukuun kilpailu

Joulukuu alkaa huomenna ja lupailin kalenterin alussa että joulukuussa järjestän kilpailun ja palkintokin on =D

Sinun tehtävä on käydä tämän kilpailutarinan alla kommentoimassa pvittäin, kenties vastaamassa kysymykseeni.....mitä useampana pvänä kommentoit, sitä useampi arpalippu on sinulla arvonnassa.

Palkinnoksi tilasin kirjan;

Joten.....nyt osallistumaan ja voit voittaa kirjan.

Kilpailu alkaa tänään 30.11.14 ja päättyy 21.12-14. Sinulla on siis mahdollisuus saada 22 arpalippua :) Joten eikun kirjoittelemaan minulle kommentti kohtaan,  niin sinä olet kilpailussa mukana!

Tämä on tosiaan minun järjestämä pieni kilpailu joten minä vastaan arvonnasta ja muista kilpailuun liittyvistä asioista. Toivon sinulta blogiin liittyviä kommenteja, tai vaikka vain sanan HEI =D




2 kommenttia:

  1. Arpalipuke nro 1 lunastettu!! Tuo on kyllä kiva kirja sen perusteella mitä oon jujun sivuilla katsellut :)

    VastaaPoista
  2. Jaaá,onko se arpalipuke nro 2 sitten minun...

    VastaaPoista

Tee minusta iloinen ja kommentoi minulle juttujani! =D

Huhtikuun haaste suoritettu

Huhtikuun haasteeksi olin laittanut; Yllätä joku. Tämän yllätyksen tein yhdessä muiden näpsäköiden kanssa eräälle näpsäköistä 😂 Ehdotin ett...