tiistai 3. maaliskuuta 2015

Enkelinsiivet

Huh, huh....vihdoinkin valmiit...Luulin jo itsekin ettei niille minun enkelinsiiville tapahdu mitään...mutta HEI, nyt ne on saannut "elämän"!!!
Jotku varmaan muistaa, kun kesällä tein paperimassa/verkko sydämmet...samalla väsäsin siivet, mutta ne on roikkunut ja roikkunut....olen miettinyt että mihin ne voisi käyttää...
Tämä minun joka kuulle, muutamalle ystävälle joululahja projekti, toi vision, että teen niistä enkelin siivet. Minulla on ystävä joka pitää enkeleistä.....siitä visio.

Mutta tässä teille nyt ihan alkua ensin.....Näihin tarvitaan;

- rulla valkoista vessapaperia
- 9 dl vettä
- laakea astia
- haarukka
- sauvasekoitin
- pienisilmäistä jyrsijä verkkoa (minun töissä oli "kanaverkkoa", ja oli kyllä turhan isot reijät)
- pihdit
- spraymaalia valk.


koristeluun; höyneniä, nauhoja yms...riippuen nitä teet.


Paperimassa:

 Muotoilin "kanaverkosta" siivet. Astiaan laitoin vessapaperia ja vettä....Nypin paperin ja lopulta "vedin" sauvasekoittimella ihan muussiksi.  Siivet upotetaan massaan ja siihen lisätään käsin massaa lisää, että se saisin massan pinnan. Massa annetaan kuivua. Ja kun sydän oli ihan kuiva, laitoin sen jälkeen valkoista spraymaalia.

Tässä kuvaa siivistä...













Olen kuumaliimalla laittanut tuon taulun kiinni siipiin....

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tee minusta iloinen ja kommentoi minulle juttujani! =D

Mitä yhteistä on postcrossing:lla ja jälkiruualla

Sain kortin 22.4 Virosta. Koska olen ilmoittanut postcrossing omilla "sivullani", että pidän ruoka ja resptikorteista,  niin sitä ...