torstai 21. toukokuuta 2015

Höpinöitä

Huomenta! Aurinko paistoi eilen niin ihanasti, että tuntui kevään kunnolla alkaneen. Tämän kevään ilmat ovatkin olleet aikalailla kylmät ja sateiset.....aurinko on kyllä nyt viihtynyt pitkälti jossain tosi kaukana suomesta.... 

Mutta eilen sitä oikein havahtui miten pitkällä tuo kevät sittenkin on, sateista ja kylmyydestä huolimatta...Tarvittiin vain aurinko joka sen näytti....luonto näytti ihan erilaiselta kun katsoi sitä auringossa!

Näin ihanat saappaat sain lapsiltani äitienpäivänä. Näitä onkin nyt sitten tarvittu....Mikäs näillä on lompsia =D


Iloinen olen näistäkin vempaimista mitkä tilasin itselleni....Nyt pääsee taas kunnolla tekemään ja kokeilemaan...Joten kohta taas reseptiä pukkaa ;) =D Minun yleiskone hajosi, kun niitä kalapyöryköitä tein...Ja kyllä se vaan niin on että minä en saa kaikkea niin hyväksi käsin vatkaten kun tuolla yleiskoneella vatkaantuun....Joten taas päästään.....makeaa tekemään =D


Minun patio kurpitsat ovat jo hienolla alulla...odottavat tuota minun lava "yrttitarhani" valmistumista! Ja johan se on nikkaroitu....vain maalia enään pintaan! Ja mullat lokerikkoihin....Sitten täytyy käydä ostamassa yrttejä....


Metsässä ollaan kierrelty .... sielläkin näyttää niin, harmaalta kun aurinko ei paista..... Linnut kyllä lauleskeli, mutta mitään ei näkynyt.....



Luonto on kyllä jo kukkia kasvattunut.....vaikka tuntuu että miten ne kasvavat kun on ollut niin kylmää...
Noista valkovuokoista olen niin ylpeä....Ne merkitsee niin paljon.......Olen tuonnut valkovuokon juuria aikoinaan, edesmenneen äitini pihalta, kun täällä seudulla kasvaa niitä harvakseen....... Meni kyllä vuosia ennenkun alkoivat edes kukkimaan....ja nyt niitä on jo mukavan paljon tuossa meidän pienessä metsässä.... 
Ne muistuttaa minua äidistäni.....joka vielä kuolikin Kukan pvänä, monta vuotta sitten.....mutta silti ikävä on kova.
Tällä olen nyt kasaillut lavasta tulevaa yrttitarhaani :) Mitähän siitäkin tulee ;) =D

 Ja grillattu ollaan.....



Eilen taas lääkärillä....vuosi mennyt ja oli aika hakea vuoden reseptit astmaa varten....Ja vielä vähän muutosta reseptiin....ei ole ihan balanssissa tämä lääkitys tällä hetkellä.....Mutta hei eiköhän se nyt tästä taas....

Toivottelen teille oikein mukavaa kevään/kesän jatkumoa......Ehkä sitä voisi taas kohta arvonnan pistää pystyy =D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tee minusta iloinen ja kommentoi minulle juttujani! =D

Loma hommeleita

 Pari päivää lomasta mennyt ja paljon pientä puuhastelua on tullut tehty ja apuna ollut. Tulee itselle hyvä mieli kun pystyy olemaan apuna. ...