keskiviikko 23. syyskuuta 2015

Puolukkamajoneesi

Porkkanpihveille halusin tehdä vähän erilaista lisuketta. Olin jostain bongannut tuollaisen kun puolukkamajoneesin. Illalla päätin kokeilla sitä, nooh...niinkuin tiedätte niin eihän se nyt sitten mennytkään niinkuin ajattelin. Eihän minulla taaskaan ollut just niitä raaka-aineita joita olisi pitänyt olla!!!!
Mutta ei hätiä mitiä.....minä taas sävelsin....lopputulos ei varmaan ole se mitä sen oikeesti pitäisi olla, siitäkään en tiedä mitään miltä sen oikeasti pitäsi maistua.....mutta oli tämä minunkin versio ihan syötävää ja maistui porkkanapihvien kanssa!


Puolukkamajoneesi a´la näpertelijä                                    Puolukkamajoneesi
n.1 dl American dressing hapurilaiskastiketta                        2 dl majoneesia
1-2 rkl sokeroitua puolukkasosetta                                         2 rkl sokeroituja puolukoita
persiljaa                                                                                   1 oksa rosmariinia
1-2 tl sinapppia                                                                        2 tl dijoninsinappia
mustapippuria,(suolaa)                                                             mustapippuria, suolaa

Sekoita kaikki aineet.


Siis vaikka tuo minun nyt onkin valmistettu, valmiiseen maustettuun majoneesiin, niin täytyy sanoa että hyvää on....


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tee minusta iloinen ja kommentoi minulle juttujani! =D

Loma hommeleita

 Pari päivää lomasta mennyt ja paljon pientä puuhastelua on tullut tehty ja apuna ollut. Tulee itselle hyvä mieli kun pystyy olemaan apuna. ...