sunnuntai 4. lokakuuta 2015

Aamun hämärässä

Aamun hämärässä olen taas herännyt. Sisäinen kello herätti.....se on kumma kun se herättää aina viikonloppuisin klo 5 jälkeen, mutta annas olla kun pitäisi herätä töihin, sisäinen kello ei toimi mitenkään! Patterit loppuu aina työpäiviksi ;) =D

Tänään tuossa klo 6 olin sitten jo koiran kanssa lenkillä ja keräilin vaahteranlehtiä tien varsilta. Taas olis kylän väki ihmeissään kun minä  "persus pystyssä" ojan pohjia koluan. Onneksi nukkuvat ;) ettei tarvitse ihmetellä mitä se "akka" taas tekee =D

Ajattelin kokeilla tehdä vaahteralehti kulhoa.....

Eilen kävin vanhimman lapseni syntymäpäivillä. Niin se aika vaan kuluu vaikka itsestä ei tunnu että vanhenee, niin miten nuo lapset sitten vanhevat niin nopsaan!?!
Nuorin lapsista aloittelee rippikoulua....iik....äitin vauva.... Joten ainakin ensi vuonna yhdet juhlat jo tiedossa.
Toiseksi vanhin lapsista täyttää pyöreitä 9 pvän kuluttua!!! Ei voi vaan kun ihmetellä...aikaa menee niin nopsaan ettei pysy perässä.

Kukat kuvattu tyttäreni pihalta.

Ikuisuus projeksissa kasa kasvaa, mutta olen sentään jotain saannut aikaiseksikin...esim. toiset tossu....ja junasukkia olen aloitellut....



Äitini oli ennen kuolemaansa tehnyt laatikollisen isoäidin neliöitä....ne olen saannut jo esille....ja pientä suunnittelua, vauvanpeitoksi olen suunnitellut noita neliöitä...




Tuossa työpöydälläni on ikuisuusprojekti tehtäviä....jotka ovat  taas olleet pitkään ja olen miettinyt;"tuo pitää tehdä ja tuo pitää tehdä".


Onhan tuossa toki joulukortin suunnitteluakin....ja ne kyllä pitäisi alkaa tekemään.....ettei tarvitse ostaa...
Betonityö odottaa servettiä ja lakkaa....mutta kun taas en tiedä tekisinkö jouluisen....vai sellaisen ajattoman...mikä sopii milloin vaan...."isoja murheita" ;) =D

Tuossa kuvassa on nuo puupalat, johon suunittelen tekstiä...aforismia, mutta en nyt vielä tiedä....


Tyttäreni ja hänen avosiippansa ovat kovia kalastajia.....ja he syövät myös paljon kalaa....olivat viikolla saanneet 4.3kg hauen....ja avosiippa oli kuivattunut sen hauenpään...vaan on kyllä aikamoinen näky...en taida enään uimaan uskaltaa jos tuollaisia hirviöitä on vedessä.....



Eikö olekin hirmuinen.....tyttäreni oli saannut virverillä pienemmän, vaikka sanoi että se tuntui isolta....ei ollut kyllä enään ison näköinen tuon rinnalla mitä saivat verkolla....


Tuleva viikko on taas kiireinen....minulla onkin seuraava viikonloppu töitä....mutta onneksi se tietää sitten seuraavalle viikolle vapaita...Tulevalla viikolla tulee opiskelija käymään, on tulossa minun ohjaukseen....Opiskelijoita on kiva saada ohjattavaksi, pysyy itsekkin ajantasalla ammattinsa puolesta.

Mutta juu...tässä tämän sunnuntain höpinät.....toivotan sinulle iloista alkavaa viikkoa....ja nautitaan kauniista syksystä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tee minusta iloinen ja kommentoi minulle juttujani! =D

Huhtikuun haaste suoritettu

Huhtikuun haasteeksi olin laittanut; Yllätä joku. Tämän yllätyksen tein yhdessä muiden näpsäköiden kanssa eräälle näpsäköistä 😂 Ehdotin ett...