perjantai 4. joulukuuta 2015

Täytetty leipä

Nyt oli ihan pakko tehdä iltapalaksi täytetty leipä...vähän niinkuin subin leipä =D. Koko pvän olen siivoillut ja laitellut jouluvaloa yms.....vielä jäi osa tekemättä....mutta onhan pvä vielä huomennakin =D
Joulu verhotkin sain vaihdettua....kohta meilläkin näyttää siltä että joulukuussa mennään :)

Mutta leipään.....

Tarvitset;
broilerinfilettä (minulla minuuttipihviä) Paistoin ne ensin 250 asteisessa uunissa on 10-15 min.
pekonia, paistoin ne ihan tumman rapeaksi
Täysjyvä patonkia
salaattia
tomaattia
maustekurkkua
kurkkua
sinihomejuustoa
oltermannia
majoneesikastikkeita






Puolita patongit ja laita päälle oltermanni ja sinihomejuusto.

Puolessä välissä ota patongit pois ja laita kypsät broileri siivut päälle.

Uunista pois ja täytä lopuilla raaka-aineilla patongit





Tälläisiä kastikkeita minulla oli...












Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tee minusta iloinen ja kommentoi minulle juttujani! =D

Mitä yhteistä on postcrossing:lla ja jälkiruualla

Sain kortin 22.4 Virosta. Koska olen ilmoittanut postcrossing omilla "sivullani", että pidän ruoka ja resptikorteista,  niin sitä ...