tiistai 2. helmikuuta 2016

Lohilaatikko

Tänään piti valmistaa nopea ja helppo ruoka. Ihan siitä syytä, että olen tänään mennyt klo 5.00 töihin...eikä sitä jaksa tehdä mitään aikaa vievää ruokaa tähän aikaan enään :)

Tälläistä olen tehnyt ennenkin, mutta nyt sitten "katsoin" ihan ohjetta, tekemättä kumminkaan ihan ohjeen mukaan =D

Tämän keittokirjan olen saannut vuonna 1985...Ja huom saannut...mieheltäni! Heh..hän on varmaan tilannut minulle kauneus ja terveys lehden saannut kaupan päälle keittokirjan jonka on sitten minulle joululahjaksi antanut...Ihanasti ajateltu....


Onko jollain muulla tätä keittokirjaa? =D

Tässä ihan oikea ohje....minulla oli pakasteesta valmiit perunat.




Hyvää oli...maistaa piti heti =D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tee minusta iloinen ja kommentoi minulle juttujani! =D

Huhtikuun haaste suoritettu

Huhtikuun haasteeksi olin laittanut; Yllätä joku. Tämän yllätyksen tein yhdessä muiden näpsäköiden kanssa eräälle näpsäköistä 😂 Ehdotin ett...