maanantai 21. maaliskuuta 2016

Kananmuna kennoista kranssi

Ensin muistutan sinua lukijani arvonnasta joka tällä hetkellä on meneillään blogissani. Pääset osallistumaan TÄÄLTÄ.

Kun olin tuolla kurssillani oli meidän kurssin vetäjä tehnyt aivan ihanan pääsiäiskranssin kananmuna kennosta. Laitan kuvan hänen hienosta tekeleestä loppuun.

Itse kokeilin...tosin minulla ei ollut sellaista koristelu materiaalia käytössä mitä mallissa oli...joten minun kranssi näyttää ihan erilaiselta =D Kunhan kokeilin ja tietysti se, että pääsee kokeilemaan jotain uutta......


Tarvitset;

-kananmuna kennosta niitä korkeita osia
-kuumaliimaa
-huopapaloja
-nauhaa


Revi kananmuna kennosta ne korkeat osat.

Sitten aletaan koota...itse laitoin vähän aina kuumaliimaa kun kiinitin osat yhteen. Minun kranssissa on 23 kpl noita paloja sisäkkäin.


Tässä  se on nyt kranssi muodossa.

Joka toiseen välikköön laitoin huovasta kevään kukkia.

Vaalean vihreä nauha helmineen ympärille.



Ja nyt tähän loppuun kurssimme vetäjän tekemä ihana pääsiäiskranssi

Eikö ole kaunis!!!


2 kommenttia:

  1. Oi, miten mukava idea.. kennoja kertynyt ja aina miettii jotakinuutta tekelettä niistä, mutta ei ole lamppu välähtänyt, mutta tämän idean nappaan talteen.. upeat kranssit sekä sinulla että opella!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ope se sai minutkin havahtumaan, miten kiva kranssi syntyy noista kennoista.... =D

      Poista

Tee minusta iloinen ja kommentoi minulle juttujani! =D

Huhtikuun haaste suoritettu

Huhtikuun haasteeksi olin laittanut; Yllätä joku. Tämän yllätyksen tein yhdessä muiden näpsäköiden kanssa eräälle näpsäköistä 😂 Ehdotin ett...