tiistai 15. maaliskuuta 2016

Virpomisvitsa 2016

Sunnuntaina taas pienet noidat kiertelevät taloissa....

Tällä viikolla meillä töissä askarrellaan kotiin virpomisvitsat.
Tässä tämän vuoden vitsat....

Tarvitset:
pajunoksia
lankaa, sakset, neula
värillisiä styrox"pötkylöitä"





Virvon varvon vitsasella
rikkaaks, rakkaaks,
ison talon isännäks.
Viikoksi velkaa,
vuuveksi vappaata,
sinulle vitsa, minulle palkka.

**********

Virvon varvon vitsasilla
tuorehilla tervehillä,
vanhat virvon viisahiksi,
nuoret yIen notkehiksi,
iloisiksi kaikki muut,
kilteiksi pienet piimäsuut!

**********

Tulin sua virpomahan
pitkän matkan päästä,
mulle sitten pääsiäiseks
pieni palkka säästä.
Jospa annat palkakseni
vaikka karamellin tai
vaikka rahamassistasi
pienen pienen pennin
Mutta jollet anna mulle
edes pientä palkkaa, niin
sulle juhlan jälkeen
huono onni alkaa!

**********

Virvon varvon vitsa on uusi
kaunis kuin kukkiva tuomi,
eläjän onnea toivotan sulle
nöyrästi vaadin palkkaa
mulle!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tee minusta iloinen ja kommentoi minulle juttujani! =D

Loma hommeleita

 Pari päivää lomasta mennyt ja paljon pientä puuhastelua on tullut tehty ja apuna ollut. Tulee itselle hyvä mieli kun pystyy olemaan apuna. ...