sunnuntai 24. huhtikuuta 2016

Pikkuisia voileipäkakkuja

Taas se meni kokeilun puolelle...Pienelle vieras porukalle yritän keksiä jotain kivaa syömistä. Tässä olisi sitten yksi vaihtoehto. Päätin että mitään en osta, joten kokeilu suoritettu niillä raaka-aineilla mitä kaapeista löytyi... =D


Nämä minun pikkuiset voileipäkakut valmistuvat kuin voileipäkakku konsanaan...mutta vain pienemässä muodossa...Ostin itselle pikkusia kulhoja...



Innokkeen tällälailla tehtyyn voileipäkakkuun sain Smoothiempaa menoa - blogista. (klikkaa nimi kohtaa pääset sivuille)

Sieltä löydät ohjeen....Niinkuin sanoin minä testasin kaapista löytyvillä aineilla ja ne eivät ole alkuperäisen ohjeen mukaisia.
Minulla on näissä kinkkua....Kuvat kertokoon mitä olen puuhaillut....

Vuorasin kupin kelmulla.

Pohjalle kauraleipää.

Täytteitä......


Kelmun reunat pääli leivän päälle ja vuorokaudeksi jääkaappiin.


Nämä ovat nyt olleet yön jääkaapissa. Laitoin salaatti pedin voileipäkakuille. (alakuva)


Kakut kipattu salaatinpäälle. Laitoin majoneesi päälisen (alakuva)


Koristukset päälle.



Ja eikuin syömään....
Kirsikkatomaatit käytin uunissa.....olisi pitänyt paistaa niin olisi saannut vähän väriä tomaatin pintaan.

Öljysin...ja uunin..




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tee minusta iloinen ja kommentoi minulle juttujani! =D

Huhtikuun haaste suoritettu

Huhtikuun haasteeksi olin laittanut; Yllätä joku. Tämän yllätyksen tein yhdessä muiden näpsäköiden kanssa eräälle näpsäköistä 😂 Ehdotin ett...