maanantai 23. toukokuuta 2016

Uusi viikko edessä...

Oikein ihanaa alkanutta uutta viikkoa kaikille!!! Jääkiekko loppui ja palataan arkiseen arkeen =D Kyllä leijonat antoivat paljon hienoja hetkiä!
No, mutta arki....tänään iltavuoroon..eilen aloitin tämän minun "viljely hommelin". Tänä vuonna TAAS yritetään.....jos jotain kasvaisi...

Viime vuoden orvokista siemen tippunut nurmikolle. Ja sieltä se kukki kauniisti keskellä vihreää.
Vielä en ole päättänyt mitä taimia sitä käyn ostamassa, mutta siemenistä laitoin. Papuja, salaattia, lehtipersilliaa, punajuurikasta....tomaatin taimia sain ja paprikan taimenen jne.....

Tässä tämä minun laatikko. Sinne laittelin siemeniä ja ne tomaatit.

Betoni toukka vartioi ruohosipulia.

Niin ja pääsihän nuo minun eläimeni laitumille...=D =D hih, hih, hii....

Tämän löysin kirpparilta tuossa viikko sitten....ihastuin siihen heti...

Lehmä, porsas....innolla kesää tekemään.


Tämän linnun on nuorin pojista tehnyt koulussa, yksi vuosi....äitienpäivä ruusu pääsi "kyytiin".

Viinpullo teline sai muratit ylleen.....
Kaikille oikein paljon iloa tähän alkaneeseen viikkoon! <3 <3

2 kommenttia:

  1. oi, ihana päästä kurkkimaan sinun pihallesi, veikeitä istutus-kavereita sinulla!! Muksaa viikkoa sinullekin!!

    VastaaPoista

Tee minusta iloinen ja kommentoi minulle juttujani! =D

Huhtikuun haaste suoritettu

Huhtikuun haasteeksi olin laittanut; Yllätä joku. Tämän yllätyksen tein yhdessä muiden näpsäköiden kanssa eräälle näpsäköistä 😂 Ehdotin ett...